Als service adviseur/receptionist voor de werkplaats behandel je dagelijks de afspraken per telefoon, e-mail en de online-planner. Je maakt afspraken voor reparatie, onderhoud en bandenwissels voor onze klanten in Delft en omstreken. Daarnaast ontvang je onze klanten en neem je de werkzaamheden door bij inname en uitgifte van de auto. Je bent het eerste aanspreekpunt en dus het visitekaartje van ons bedrijf en we verwachten dan ook een optimale klantbeleving!

Voor deze zelfstandige functie geldt:
- Je bent graag aan het regelen en organiseren.
- Je krijgt energie als alles klopt en collega en klant tevreden is.
- je beschikt over goede telefonische vaardigheden.
- Je Nederlands is goed, zowel in woord als geschrift.
- Affiniteit met de autobranche is een must.
- Wekelijks is er overleg, waarbij jouw inbreng ertoe doet.
- Je hebt een werk/denk niveau van minimaal MBO 4 liefst hoger.
- Ook op het gebied van autotechniek is ervaring een prettige bijkomstigheid.
- Je bent klantvriendelijk en klantgericht ingesteld en handelt daar ook naar.

Toyota DIGO in Delft wordt je nieuwe werkplek. Het is een van de 4 bedrijven van autogroep Digo, een nog steeds groeiend familiebedrijf, dat al 67 jaar bestaat. We zoeken altijd naar nieuwe kansen en mogelijkheden binnen de branche. De lijnen zijn kort. Op deze vestiging gaat het om autoverkoop nieuw en gebruikt, onderhoud en reparatie. Goede service en klanttevredenheid staat bovenaan. Als bedrijf investeren wij in de ontwikkeling van onze medewerkers. Je komt te werken in een klein team waar een informele sfeer heerst. Je krijgt een goed salaris passend bij kennis en ervaring. Verder zijn er nog voordelen, die we graag met je bespreken tijdens een kennismakingsgeprek en een kopje koffie.

Interesse ?

Stuur je CV naar

Joke Ditewig,
j.ditewig@toyotadigo.nl
of bel: 06-30013660